Najčastejšie otázky
Odpovede na otázky, ktoré vás zaujímajú
Objednávky a doručenie
Spravidla doručenie netrvá dlhšie ako 1-3 pracovné dni. Po dokončení objednávky vám na vašu emailovú adresu príde potvrdzujúci email. V prípade zvolenia platby bankovým prevodom balíček odosielame po obdržaní platby.
U nás si budete môcť vybrať, či využijete služby Zásielkovne (Packeta), Zásielkovne Home Delivery (Packeta), či GLS. Viac informácií nájdete tu .
Áno, a to v prípade, že zvolíte služby Zásielkovne (Packety). Objednávku si vyzdvihnete na jednej z vami vybraných pobočiek Zásielkovne.
Bohužiaľ túto možnosť neponúkame, ale tovar si vždy môžete pozrieť v pohodlí domova a do 30 dní vrátiť.
Po dokončení objednávky vám zašleme potvrdzujúci email. Ak ste tento email nedostal/a, objednávku sa zrejme nepodarilo dokončiť alebo sa potvrdzujúci email dostal do zložky s nevyžiadanou poštou. V prípade ďalších otázok, problémov či nejasností skontaktujte našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: info@dorsoen.cz .
Platby a zľavy
Za balíček môžete zaplatiť platobnou kartou, bankovým prevodom či dobierkou (príplatok 49 Sk).
Ak sa vám nepodarilo zaplatiť objednávku kartou či nepoznáte bankové údaje nášho e-shopu, nezúfajte a peniaze za objednávku pošlite na náš účet č. 2302048113/2010 Ako variabilný symbol použite číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzujúcom emaile a tiež v histórii objednávok (tá sa objaví na našom webe. Najprv nám prosím dajte vedieť o tejto zmene.
Po vložení tovaru do košíka sa objaví políčko Máte zľavový kód. Do tohto poľa vložte zľavový kód a potvrďte tlačidlom vložiť. Po vložení kódu sa vám zobrazí výsledná cena.
Áno, v prípade, že vaša objednávka nebola už uhradená. Stačí skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 či napísať email na: info@dorsoen.cz .
Vrátenie a reklamácia
Áno, do 30 dní. Pokiaľ nám tovar vrátite do 14 dní, peniaze vám pošleme na váš bankový účet. Ďalších 16 dní máte možnosť vrátiť tovar a peniaze obdržíte v podobe virtuálneho kupónu, ktorý budete môcť uplatniť na ďalší nákup u nás.
Jednoducho, iba vás požiadame o:
- Poslanie fotografie produktov, ktoré budete vracať ao fotografii faktúry na náš email: info@dorsoen.cz .
- Vyplnenie a vytlačenie reklamačného/vrátkového formulára, ktorý vložíte do balíčka.
- Po určitej dobe po odoslaní emailu s požadovanými informáciami od nás obdržíte štítok, ktorý nalepíte na balíček. Balík už len odnesiete na vami vybranú pobočku Zásielkovne. Je nutnosťou, aby bol tovar nepoškodený, nepoužitý, a zabalený v pôvodnom obale.
Náš tím pravdepodobne práve vašu reklamáciu/vrátku spracováva. Snažíme sa totiž vratky a reklamácie riešiť čo najrýchlejšie. V prípade otázok či nejasností neváhajte skontaktovať našu zákaznícku podporu na čísle: +420 774 917 925 alebo nám napíšte email na: info@dorsoen.cz .
Doprava je úplne zadarmo pokiaľ využijete nášho reklamačného asistenta od Zásielkovne.
Peniaze vám vrátime na účet do 10 pracovných dní po tom, čo dorazí balíček do nášho skladu.
Všetky produkty prechádzajú tvrdou kontrolou kvality, a tak je veľmi nepravdepodobné, že obdržíte poškodený balíček. Ak sa tak ale stane, veľmi sa vám ospravedlňujeme.
- Pošlite fotografiu produktov, ktoré budete vracať a fotografiu faktúry na náš email: info@dorsoen.cz .
- Vyplňte reklamačný/vrátkový formulár. Tiež nám ho p